duminică, 19 aprilie 2009

Post'luminare

Aşteptând lumina… am adormit. Cu degetele pe aceleaşi taste, cu ochii’n aceleaşi ecrane dezbrăcate şi aşteptând fotbalistice rezultate, cu gându’ cine ştie’n care altă parte, plimbându’mă cu acelaşi metrorex care şi’a regizat întârzierea pascală, ciocnind aceeaşi cupă imaginară, înjurându’mi acelaşi motan flămând (n’am mai călcat pe la supermarketu’ nonstop, că nonstopu’ e acum pe stop)…hop hop…a venit Paştele, mi’am găsit să stau de tură chiar acum, dau telefoane să mă ducă acasă, da’mi iau aceeaşi plasă (“sunteţi catolică? ahammm, mulţumesc, aurevoir”)îmi citesc sms’urile în lanţ, răspund selectiv, fugitiv, mai dau cu ochiu’ în agenţii, pauză, gigi, pauză, patriarhie , fie….fie ca…fie ca lumina…. îmi împart sarmaua de la vară’mea cu gura lu’ motanu’ flămându’ sper ca cefereu’ să triumfe asupra transmoldovei….şi să adorm acasă la viitoarea lumină care mă va “fie ca”. Fiat lux! Asterixaobelixă se pleacă. A dat chix, da’ o să treacă. Lumina va triumfa şi’n dacia felix, măi urmuze, nu’i aşa? (Hai, nu te pun să’mi răspunzi acum, mestecă’ţi frumos sarmaua)

2 comentarii:

El Desdichado spunea...

Post iluminare, omne animal triste est.

holicica spunea...

post iluminare - (tristu')om'licurici :D