vineri, 21 august 2009

Lepsuind vei dobandi: de 3 x Lepsele Lesului

colaj. natura moarta oranj cu muzica si surubelnita Am murit. si’am inviat de3 X intre timp. M’am dat peste cap de tot atatea X, si m’am transformat intr’o Leapsa hidoasa, cu 3 X capete, 3 guri, 3 ochi (tentei), 3 picioare (sic) si 3 cocoase. O Leapsa cinstita nu se cauta de dinti. Cine zgandara blogo-limba altuia moare sigur in blogo-leapsa sa. Gata, hai c’o fac si p’asta. Cu ochii’n gura si gura’n mura (s’au copt intre timp) si timpu’n latz, m’apuc constiincios de lepshuit: LeAPsA Colorata Clonata via Belle de Jour ma baga'n jug (mi’aduc aminte de bunica – im facea “culorezi “cu lapte – faina de’aia facuta cocoloase, ce buna mai era….si de teve’ul de diamant cu purici de carbune, de dinante de’ala cu culori…si de jocu’ cu betze) se iau piese pretioase din casa, colorate foc. sau colorate apa. colorate apa oranj. sau colorate cico. si se asociaza senzatii. primu’ lucru care’mi vine’n minte cand vad portocaletele e roznovatza’n pijamalele ei, plimbandu’se prin camin. da’ cum pe roznovatza n’o stie nimeni, ba mai mult, roznovatza nu’i bibel'ou'n casa mea, am sa trec la al 2-lea lucru - auditii colorate piratate (usi deschise, usi inchise, usi trantite, usi scoase din tatani, usile lu’ pacala) si trusa de scule. mai pretioasa ca aia de prim-ajutor. Leapsa burn after riding via Ora Fahrenheit 451 1.Ce carte ai recomanda şi de ce unui dezamãgit din dragoste ? melancolica moarte a baiatului stridie, tim burton 2.Ce carte ai recomanda şi de ce iubitului / iubitei ? Estetica uratului, Rosenkranz. 3.Ce carte ai recomana şi de ce celui mai bun prieten? Lanark, Alasdair Gray. Pentru ca n’a citit’o. 4. Ce carte ai recomanda şi de ce unui copil de 10 ani ? Micul Print, Antoine de Saint-Exupery/ Harun si marea de povesti, Salman Rushdie 5. Ce carte ai recomanda şi de ce unui mare aventurier/călător ? Calatorie la capatul noptii, Celine. Ca sa se’opreasca. 6. Ce carte ai recomanda şi de ce unui duşman cunoscut? M’am hotarat sa devin prost, Martin Page / Un om sfarsit, Giovanni Papini. Pentru ca m’am uitat la el. 7. Ce carte ai recomanda şi de ce unei persoane care nu iubeşte lectura? de colorat/ mersul trenurilor/ de bucate/ cum sa cresti struti/ cum sa cresti nurci (eventual’n varianta audiobook). 8. Ce carte ai recomanda şi de ce unuia “cu nasul pe sus” ? Nasul, Gogol (ca s’aiba grija sa nu si’l ia la purtare) 9. Ce carte ai recomanda şi de ce celui care apare primul în lista ta de bloguri ? Opiniile unui clovn, Heinrich Böll. Pentru ca mi’a placut mai mult decat „Confesiunile unei masti” Yukio Mishima, iar p’omonima Mascarad'a lu' Alberto Moravia n’am citit’o 10. Ce carte ai recomanda şi de ce unuia care crede cã le-a vazut pe toate în viaţã? Martin cel avid, William Golding. ca sa se vada. LEapsa puietesca via Bellele de Nuit 1. Care a fost prima poezie citită? Catelus cu paru’ cret. previzibil. 2. Care a fost ultima poezie citită? Catelus cu paru’ cret, pe care’o citesc acum, ca mi’a trezit nostalghii. 3. Ai scris vreodata o poezie? Daca da, ce ai facut cu ea? Da. Prima data am facut’o la 6 maini. 3 creiere de greiere. Mama, frate’miu si eu. Tema. in cls. aII-a. Poezie cu pamant si flori. Si gandaci. Si culori. Si mere. Nu’mi mai amintesc ordinea. Avea rima incrucisata. imbarligata. Erau doo catrene. Am citit’o la ora de des'compunere. am pierdut’o. Pana’ntr’a 4-a am umplut un caiet. l’am pierdut. Dupa aia n’am mai scris pan' la liceu. Ma punea diriga sa compun pt 1 & 8 martie. Le’am pierdut. Partial. Dupa aia n’am mai scris. le’am pus pe blog. le’am pierdut. 4. Cum arata pentru tine top 10 al poeziilor? Ca un caleidoscop (aleatoriu iacta est: tzara, trakl, nichita, emily dickinson, ezra pound, byron, baudelaire, blaga, apollinaire, foarta) Ma dor buricele degetelor. Piua. Dau mai departe cui o vrea sa ia, una dintre poverile astea. I’as nominaliza p’almanahaah, poiematicaie ,xanadu,cp-b, catretropice, da’ ma spal pe maine. ii iert pe toti, e vechi pacatu'.

8 comentarii:

Belle de Jour spunea...

:)
Ti se iarta ca asa e normal daca pana la urma se vine unde trebuie sa se vina pachetul pericinos. sa vedem preluarile de lepse. :)

Anonim spunea...

foarte gravida leapşă cu_copii prea mulţ', a născut pe bandă, natură moartă în cap cu plod, pe plod îl chema sebastian, nu ştiu de ce. :D :D

Anonim spunea...

Io am Lepşa de partea mea(de sud-est, adică).
Cre'că stau şi cu'jet deocamdat', dacă tot e cu ieri'tare;

Anonim spunea...

almanaho, fato, ma speriasi cu jetu' pana ce anevoie m-am prins de-o paranteza.

Belle de Jour spunea...

dupa jetul ce vine de cuvinte organizate lepsuistic asa cum bine ai observat cred ca bate un vant de razbunare, de mancare sadica pe care doar urmuzii cei cu ochi albastrii pot sa o evite. de ce? ehh..cred ca ei pot sa raspunda:)
o zi echilibrata de duminica :)

holicica spunea...

bortoasa rau.daca tot trece prin chinurile facerii, macar sa faca tripleti, sa'si ia de'o grija.

cu'je'toane

echilibristica duminicala

Anonim spunea...

da, je'toanele le-am văzut în poză, erau meta'lice. urmuzii să evite şi pentru noi! duminica e cea mai gloomy - nu credeţi că se impune o leapşă pe tema zilelor săptmânii? nu, nu credeţi orice vi se spune!

holicica spunea...

daca s'ar impune, zilele saptamanilor astora ar fi toate o intinsaaaaa guma gloomy. gloomy chewing gum's in gods'jaws. hai ca nu mai vorbesc cu gura plina.