miercuri, 22 aprilie 2009

Cucu & Pupăza

Bonus de masă (la masca’rada poţi veni şi cu tichetu’): câteva poze cu cucu’ pupăza (care stau cioc’n cioc...nu’ş de ce i’o fi tras frate’miu în sepia) şi crângu’, 3 fraţi incestuoşi daţi în mă’sa.
Am auzit pentru prima oară cucu', anu’ ăsta (credcăeraluni). Cânta când în scorbura pupezei, când în scorbura sa. Bineînţeles, şi anu' ăsta l’am auzit tot acolo, în ierbincolada rur’ală, că la capitală nu mi’a fost dat. Am schimbat colina (unde mai auzeam jumătăţi de cuci, în parcu’ cu tei şi nuci) cu colentina (mă rog, nu chiar colentina, da’ tot un loc capitalist în care nu cântă cucu’, deci nu’mi găsesc locu’). Am terminat şi “pupăza şi cucul” (mă rog, schimbaţi topica, că io am inversat’o inconştient) a lu’ will self (dorinţa de sine îmi miroase’a bine, mie una)… se ţin lanţ păsăricile în coliviile minţii. Nume predestinat. P’ace - măslininul îşi înfinge crengile-ace în pace. Acum a cam intrat în concediu. De hodină ondină, da’ tot un drac, tot o vină, tot un fir de mărar, tot un gând de chihlimbar, tot o minte trepăduşă, tot o viaţă de păpuşă ruşii mi’au intrat pe uşă ce să fac?

Niciun comentariu: