miercuri, 8 ianuarie 2014

camera unde plouă sau reportaj în presa locală


mi-am ridicat puțin ochii către termopanele camerei tale dinspre intersecție

din locul în care de regulă, 5 dimineți pe săptămână fac autostopulde după perdeaua old school, cumpărată 

de la pașcani, în urmă cu mulți ani,– s-au întâmplat atâtea în tot acest timp – cu câteva zile înainte de revoluție,

mă urmărește

privirea ta, ulei cosmetic .

o microcentrală de apartament a intrat în avarie;

nu i se mai făcuse revizia de peste 10 ani

– aveam să citesc în presa centrală –

apoi a explodat

blocul întreg era în flăcări

și toate mașinile de ocazie, oprite în locul

în care eu făceam autostopul

și-au opri motoarele

astfel încât

de atâta încărcătură emoțională,

au explodat chiar și cu cheile intrate în contact

cu aerul,

intersecția s-a umplut de mașini expodate

și privirea ta, întoarsă către camera unde plouă,

a dansat cu flăcările de pe perdea.

mama a scos atunci extinctorul casnic

și a temperat puțin situația,

timp în care tatăl cerea

– pe bună dreptate –

să se judece

treaba cu cancerigenele antene

de telefonie mobilă

puse flagrant ilegal pe acoperișul blocului,

drept deasupra camerei din spate,

zisă și camera unde plouă.

m-am întors când cineva din stație, care ascultase toată povestea, m-a întrebat:

și ce s-a întâmplat cu camera unde plouă?

– lucru menționat și în presa locală –

la care eu am răspuns

că a fost văruită,

e liniștită ca o cameră de copil.

6 comentarii:

Ora25 spunea...

nu posă cred!

holicica spunea...

hehe, nu aduce anu ce aduce ora

Starea spunea...

:)) interesant

Anonim spunea...

Bine ai revenit, fatah! Te pupa fratele tau din Berceni*!

* nu, nu-s komartin.:))

bogdan spunea...

simt ca sunt si picioarele mele pe'acolo, cu alte sase picioare...

Ciprian spunea...

Buna ziua,

Sunt detinatorul magazinului www.mobisimo.ro

Este un magazin ce are ca obiect de activitate comercializarea accesoriilor pentru telefoane, in special a huselor.

1. As dori sa puneti un link pe site-ul dvs. catre magazinul meu, iar in schimb puteti achizitiona produse de la mine din magazin cu o reducere de 20% (la orice produs) atata timp cat aveti link-ul catre magazinul meu. Nu exista un numar limitat de comenzi.

Activez intr-o nisa de piata in continua dezvoltare deoarece piata telefoanelor mobile este din ce in ce mai dinamica, iar cerintele clientilor sunt tot mai variate.

Oricine are nevoie de o protectie adecvata in ceea ce priveste smartphone-ul personal. Cu timpul, numarul de produse din magazinul propriu va creste si veti avea posibilitatea sa achizitionati accesorii de calitate la cele mai mici preturi de pe piata.

2. Mai mult decat atat, daca adaugati link catre magazinul meu, voi gazdui si eu link catre site-ul dvs pe unul din domeniile urmatoare:

http://stepsintherightsdirection.com/ sau http://learningtocare.net/

Ambele site-uri au PR4. Avantajele unui link pe un site ce are page rank 4 este acela ca motoarele de cautare (google, yahoo, etc) ridica importanta respectivului site in cautari (veti urca pe primele pagini ale motoarelor de cautare)

Sunt interesat si de guest-posturi daca doriti asta!

Cu stima si interes,

Ciprian Miron

(v-as ruga sa trimiteti mail de confirmare pe office@mobisimo.ro daca doriti schimbul)

www.mobisimo.ro

That’s bellissimo