duminică, 15 ianuarie 2012

astrologie de buzunar


azi astrele le zâmbesc hoților de buzunare
mi-am pus la buzunarul de la piept o 
floare
presată și mâine te aștept tot cu o 
floare
dacă nu mi s-ar fura în fiecare zi
floarea
pieptul mi-ar fi un bogat ierbar
cu florile mele presate hoții fac 
infuzie de plante
cu florile mele presate
mi-am făcut un implant vegetal
astrele îmi fac 
mamografia
desenează  maternitatea
limbilor de flori presate
mă supun unui dureros proces verbal
de fotosinteză
conform examenului de 
imagistică
hoții de buzunare sunt cei mai buni 
polenizatori
mâine am să-mi pun o floarea și o
lavalieră
seara îmi voi scoate paltonul
piesă de scenografie
și voi asculta
mișcarea degetelor 
polenizatoare
o să adorm cu gândul la
cea mai frumoasă reconstituire
a scenei bonnie & clyde 

o mamografie 

Niciun comentariu: