duminică, 9 august 2009

Licentios poetic

deloc ermetic, da'l dracu' de ghioc Viata lui, o licenta poetica care naste pe benzi desenate rulante licente-pui Licentiat poetic, un domn licentios se jura ca nu’si baga si nu’si scoate pe fata doar pe dos. l’am prins cu ea in gura, da’l inteleg si’l cred, am cercetat si gura lui e’ntoarsa, insurubata si orientata bine catre jos. Sadomusonu’ catre Sadamazoana (rau inlantuita pe canapea): draga mea, te vad clar-obscura si obtuzunghica prin obiectivul camerei de tortura

6 comentarii:

Anonim spunea...

"Tu,papusa masculina
Vrei sa vezi ca am timbru?
Daca te tine,hai cu mine
Sa-ti dau un cap de zimbru" -cam ăsta era cântecul aferent, nu?

holicica spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
holicica spunea...

:)) ai aruncat manusa...
ce'i drept,nu'mi displac nici licentele poietice, nici licentiozitatile eclectice, cu doo taisuri, in doo teci in doo ascunzisuri. ghidusarii si porcarii cu timbre postate de zimbri. sau ulii. povestea povestilor e fara sfarsit.

Anonim spunea...

deci cântă muzică bună artistul deceneu până la urmă! ce surpriza! :))

Anonim spunea...

totusi domnul din poza e SM sau circar - genu care se umfla odata si rupe tot?

holicica spunea...

ora, cred ca mai ales licentele si licentiozitatile's chestii de finete.
strelnikoave, se leaga de sadomusonu' sadomusculos. circar'n lanturi'mi pare piscu'sm.