sâmbătă, 11 aprilie 2009

Feedbacku' lu' becu'

(în loc de dida'scalie - Mă bate miezu’ nopţi'n scăfârlie) un bec îmi cere feedbacku’ în povestea cu lumina şi’ntunericu’ plăcerea de’a mă de’da’lus (fiat pluş) de ceasu’ morţii voit’au sorţii să scuip din seminţiile pământului în crucea nopţii bomboniera agricolă a creat degringoladă bivolară în spirala sorţii am văzut negru’n faţa porţii raza soooreluuui, floarea soooaareluuuui fraţii pătaţi din comuna tăurală fost’au mânaţi la monta mensuală mens sana in mentosana sau femeia numinoasă a plecat c’o ceafă groasă la păscut năut nu mai ţipa, că te’aud întunericu’şi face pâlnie ‘n becu’ cameleonic cu Feedback tectonic da, îmi place că ea’ lumina, Cea cu vino’ncoace se trage din coasta’fumată contorsionată a’ntunericului. ....................... Am făcut entorsă la vorbă Gata, mă jur c’am tăcut

4 comentarii:

Xanadu spunea...

Urmând logica perimetropatetică a contorsiunii, dacă întunericu'şi face pâlnie, lumina'şi face stamate...

holicica spunea...

hehehee...staminele luminii sunt fete fine, nu umbla cu nea' stamate, ca are stomatita...

Anonim spunea...

Becu’ coloratu’ , te’oi mai hrăni pe înseratu’, când baletu’mi belletristic zice'se că ascuţi’mi’ar florile răului de mal.

holicica spunea...

florile's ofilite d'ofeliile, felinele si fetele para'fine, mai almanahe!...pe'nsearata ti'ai iesi mata din matca, ca o fata ne'ancorata