luni, 19 ianuarie 2009

bunica'mea, clisa si gipiesu'

Du'te la clisa! - imi amintesc ca bunica'mea se enerva greu, da' bine...si cand se enerva bunica'mea, asa, greudabine, ii zicea lu'bunica'miu treaba cu dusu' la clisa... si bunica'miu se ducea - clisa stie unde, ca nu'mi spunea - chiar de'mi spunea, nu'mi mai amintesc...oricum, bunica'mea de trimitea greudabine s'a dus la 97 de ani, bunica'miu - la 101. s'au dus amandoi, greudabine. acolo unde nush de'o fi rau sau bine, da' cert e ca nu'ti trebuie gipies. Du'te la clisa a ramas in'jur'atura preferata, de jur imprejuru' injuraturilor pe care (nu) le stiu - drept pentru care, Du'te la clisa ramane o in'jur'atura ne'rostita de mine. o pastrez pentru al de'o merita, ca floarea unei domn'soare PS: o reclama la GPS ne trimite si ea la clisa. pe limba ei. ia uite cum ne spun ei, asiaticii astia mititei, ca pretutindeni e clisa...

Niciun comentariu: